Potser el títol de l'entrada, no és el que més s'adiu al moment en que ens trobem de l'assignatura. En aquests moments la Webquest ja està acabada, i el que semblava en un principi impossible de realitzar, ha resultat ser un treball satisfactori i motivador.
En un primer moment la gran quantitat d'informació referent a l'entorn webquest va resultar ser una mica angoixant; això sí, una vegada investigat i després de practicar una mica tot el programa, va resultar ser més fàcil del que semblava.
L'entorn Webquest era un entorn desconegut per mi, i ara després d'haver realitzat la pràctica, he descobert que la Webquest és un recurs facilitador per poder treballar qualsevol contingut, i de manera transeversal.
És un recurs que permet de manera didàctica poder treballar les diferents àrees de coneixement, i a l'hora és un recurs innovador, senzill, i engrescador per poder treballar amb els alumnes a partir de les noves tecnologies.
La webquest que hem realitzat la meva companya i jo té com a títol "la música te habla", i hem intentat que mitjançant la música els alumnes poguéssin anar descobrint diferents etapes de la nostra història que han marcat la cultura, i les relacions interculturals de les persones.
Aquesta Webquest que hem plantejat és trobaria entre un nivell bàsic i mig d'interculturalitat.
La nostra intenció final era facilitar un instrument de reflexió i de construcció de la història per conscienciar dels canvis que han passat i poder mirar més enllà del que tenim al voltant.
El treball en grup ha estat molt satisfactori. Cal dir que amb la Lídia ens coneixem de fa molts anys, i hem fet molts treballs juntes. Això ha facilitat la comunicació i la creació de la Webquest. Hem participat les dues en tot el procés d'elaboració de la Webquest; des de la planificació dels objectius, continguts... fins a l'elaboració final de la mateixa. La veritat que treballar així és un plaer, i facilita molt el treball.
En definitiva, el coneixement d'aquest nou entorn ha estat molt enriquidor, i alhora ha suposat un nou recurs a tenir en compte a l'hora de planificar els aprenentatges.
En un primer moment la gran quantitat d'informació referent a l'entorn webquest va resultar ser una mica angoixant; això sí, una vegada investigat i després de practicar una mica tot el programa, va resultar ser més fàcil del que semblava.
L'entorn Webquest era un entorn desconegut per mi, i ara després d'haver realitzat la pràctica, he descobert que la Webquest és un recurs facilitador per poder treballar qualsevol contingut, i de manera transeversal.
És un recurs que permet de manera didàctica poder treballar les diferents àrees de coneixement, i a l'hora és un recurs innovador, senzill, i engrescador per poder treballar amb els alumnes a partir de les noves tecnologies.
La webquest que hem realitzat la meva companya i jo té com a títol "la música te habla", i hem intentat que mitjançant la música els alumnes poguéssin anar descobrint diferents etapes de la nostra història que han marcat la cultura, i les relacions interculturals de les persones.
Aquesta Webquest que hem plantejat és trobaria entre un nivell bàsic i mig d'interculturalitat.
La nostra intenció final era facilitar un instrument de reflexió i de construcció de la història per conscienciar dels canvis que han passat i poder mirar més enllà del que tenim al voltant.
El treball en grup ha estat molt satisfactori. Cal dir que amb la Lídia ens coneixem de fa molts anys, i hem fet molts treballs juntes. Això ha facilitat la comunicació i la creació de la Webquest. Hem participat les dues en tot el procés d'elaboració de la Webquest; des de la planificació dels objectius, continguts... fins a l'elaboració final de la mateixa. La veritat que treballar així és un plaer, i facilita molt el treball.
En definitiva, el coneixement d'aquest nou entorn ha estat molt enriquidor, i alhora ha suposat un nou recurs a tenir en compte a l'hora de planificar els aprenentatges.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada